RENUNTAREA LA CUMPARARE
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Atentie! Pachetele de echipamente montate de tehnicienii nostri, sunt pachete personalizate, facute la solicitarea clientului si nu se supun politicii de retur, conform legii. Lucrarile sunt predate in baza procesului de predare – primire si punere in functiune, unde clientul final semneaza pentru conformitate.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
PROCEDURA DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Consumatorul informeaza societatea IN CASE ENERGY SRL, cu privire la decizia de retragere din contract prin e-mail la contact@incaseromania.ro sau pe hartie, la sediul nostru.
Obligatiile care revin societatii comerciale
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata pentru produsele comandate de catre client.
Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 30 zile calendaristice, de la receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt predate catre IN CASE ENERGY SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la achizitia acestora.
Consumatorul suporta costurile de returnare.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site – puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie – in cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produs in colet deteriorat – pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe e-mail contact@incaseromania.ro sau prin prezentarea la depozitul nostru, cu produsul respectiv in decurs de 14 zile calendaristice.
Returnarea produselor la depozitul nostru, se poate face de luni pana vineri in intervalul 9:00 – 17:00, dar va recomandam expedierea prin curier.
Atentie!
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora, ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Taxele sunt cuprinse intre 10% – 50% din valoarea initiala a produsului.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
Sau poţi alege varianta mai rapidã completând formularul de mai jos cu datele complete şi corecte.